Sjukt rolig kväll

I lördags hade jag min roligaste kväll ever tror jag, helt sjuk!
Det var jag, Andreas, Madde, Jonathan, Jocke, Oskar och Linda.
Det började med tequila, det slutade på akuten.
Alla förutom madde var full i fan, toapappersbandana, dans och skratt.
Vi välte vägarbetsskyltar, jocke blev tokig när Andreas hade bort Jockes örhänge.
Vi hittade det, gick till trädgårn som var proppfull så vi gick till pubhörnet.
Jocke satte sig bredvid främlingar medan vi hade kisspaus.
Jocke springer,ramlar och slår i tänderna i trottoaren så dom går av.
Det var skitkul, det var tom roligt när vi var på akuten faktiskt :P

Det kommer att göras om inom en snar framtid hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: E*

hahaha, fyfan va ont att slå ut tänderna! ;>

2009-07-06 @ 11:21:55
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: John

haha alltid jocke det händer också :)

låter ändå som en toppenkväll

2009-07-09 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0