Kärlek.

Man vet att man verkligen älskar någon,
när man tittar ut genom fönstret och han står där i mjukis och ful tröja,
men han är ändå det vackraste dina ögon någonsin har skådat.
När du nästan inte kan hålla tårarna borta när du tänker på att han är din.
När bara ett leende ifrån honom får dig att glömma alla bekymmer.
Och även om jag har sagt det förr, så har jag aldrig känt såhär.
Att få så mycket kärlek tillbaka istället för att vara den som bara ger.
Att få höra minst 15 gånger om dagen jag älskar dig,
jag tröttnar inte, det känns lika underbart varenda gång jag får höra det.
Att få höra att någon saknar en, fast jag precis har åkt, och få höra jag saknar dig också.
Det känns väldigt nytt för mig, och det är så jävla underbart.
Du gör mig hel, du är min drog, du är det bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0