Nu är det dags.

Idag efter jobbet kommer jag att åka till Andreas, kan inte hålla mig.
Ska jobba imorgon så det blir bara fram och tillbaka, men det är det värt.
Ska ha med mig en överraskning, och sen fyller hans mamma år också.
Imorgon blir det att träna fotboll eftersom jag har match på tisdag.
Det blir jobb och träning hela veckan, nu drar allt igång för mig.
Handbollsfys, jobb och fotboll, min mage kommer att strejka.
Så fort jag blir stressad och orolig så kommer underbara magkatarren.
Och ont i ryggen har jag börjat få igen också, det är inte alls skönt..
Blåsan är åt helvete fortfarande också, ska skaffa mig en kateter eller nåt!!
Tur att jag har Andreas som får mig att slappna av iallafall, annars hade jag dött.



Kommentarer
Postat av: emser

jag är fan imponerad över att du orkade läsa! haha

2009-06-22 @ 17:31:14
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0