Tråkigheter.

Hela söndagens spenderades efter jobbet på sjukhuset med Andreas.
Han bröt nyckelbenet och där fick jag vara 16.00 - 23.00..
Att se den man älskar lida så mycket är verkligen äckligt jobbigt =/
Det var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.
När chocken hade lagt sig dagen efter kom tårarna som floder.

Igår fick jag höra något som gjorde mig otroligt sårad.
Jag känner mig sviken, och jag är riktigt nedbruten just nu..
Vi får se hur jag hanterar det här, jag mår iallafall piss.
Jag tänker göra allt för att det ska bli bra, men det kan vara förstört.
Jag ville inte tänka på det just nu..

Idag behövde jag piggas upp lite kände jag,
så jag unnande mig ett par skitfina jeansleggings.
Ljusblåa med guldiga dragkedor vid bensluten, 149:- på hm.
SOM HITTAT!

Senare ikväll ska jag och Andreas köpa grejer i taxfreen.
Det är bara 7 dagar kvar nu, tråkigt bara att han är handikappad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0