Cs nörd?!

Missade bussen som jag skulle ta in till norrtälje idag.
Så jag spelade cs istället medans Andreas packade och sådär.
Han tog med sig hela sitt rum till Darla för dom ska spela imorgon.

Vi åkte in till norrtälje och hämtade ut våra kepsar idag.
Jag har ju världens minsta huvud så den är ganska stor den jag har.
Sen efter det åkte vi till coop och handlade barbeque pommes,
och efter det till flygis och köpte ryggbiff och beasås.
Just nu är jag på riktigt dåligt humör för allt jag har ätit idag är kladdkaka.
Sen har jag ont i ryggen och ont i huvudet så jag avlider! =/

Vi är hos Andreas mormor just nu och har lägenheten för oss själva.
Vi ska sova här i natt och imorgon åker jag hem och övningskör.
Ikväll blir det glass, popcorn och mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0