Kul men ändå inte.

Igår drog vi till mobergs jag, andreas jocke och john.
Träffade på Erica och Emelie och blev så jävla glad!
Hade det inte varit för dom hade det inte varit roligt pga en grej.
Andreas och jag hade det inte så kul men han är underbar.
Trots att saker var jobbiga för honom så var han med mig,
han dansade med mig, kysste mig och visade att det bara fanns jag.
När jag står och dansar med tjejerna och känner att någon tittar på en,
så kollar man en bit bort så står världens finaste människa och ler.
Och det är nästan så att man gråter av lycka när man tänker på att han är min.
Och man känner sig så stolt när man man dansar runt med honom.
Han kan dansa, han är riktigt bra på det, och jag står där stolt och visar upp honom.


Kommentarer
Postat av: Rica

Det var as kul att se dig igår tjejen, och det var kul att vara med dig! :D Hoppas du kommer hänga lite mer i skolan snart :)

2009-03-28 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0