Lycka!

Igår efter att jag varit hos min naprapat åkte jag hem till min bo åke.
Tog 637an och så hämtade han upp mig vid Galltorp, smidigt.
Överraskade med dom nya ballerinakakorna som han velat testa ett tag :P
Sen våran bubbelchoklad också som han också hade tänkt köpa men det var slut.
Och jag hade köpte baguetter åt honom också som han hade suktat efter haha.
Jag kan vara väldigt gullig när jag vill :P
Så vi åt baguetter och oboy och sen la vi oss och kollade på batman.
Den jäveln är fan sjuk, han somnar på 1 sekund.
"Andreas vill du se min coola t shirt?"
"Ja :)"
1 sekund senare så sover han!
"ANDREAS SKA DU SE DEN ELLER?!"

Vaknade vid halv 7 av att han ska till jobbet, men jag ligger kvar.
När jag har sagt hejdå så somnar jag om.
Efter 1 timmes sovande så har hans hund damp och ylar som satan!
Så det är bara att öppna dörren och låta henne komma in.
Sen sover jag till halv 12 med hunden och sen vaknar jag av sms.
Stackarn gillar inte att han måste jobba i Hallsta :P
Jag gick upp och åt och nu ska jag plugga lite körkortsteori :)

Ikväll ska jag sova hos Flisan, wiie =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0