Numera elitspelare.

Det är helt otroligt att jag numera kan kalla mig själv elitspelare.
Eller det är väl att ta i men jag ska spela i elitserien, med dom bästa.
Vilken känsla, jag har inte riktigt förstått det ännu.
Med dödad arm, knä och bröst och huvudvärk som gör mig tokig så ler jag.
Med världens bästa pojkvän som står och väntar på mig efteråt kunde det inte bli bättre!

Eftersom jag mådde så jävla dåligt så skippade jag festandet och minglet.
Jag trodde jag skulle svimma när som helst och det känns så fortfarande.
Så nu blir det till att sova bredvid världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till elitserien! :)

2009-03-22 @ 23:45:50
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: HannaH

Du är elitseriespelare min vän, bra gjort! Stolt över dig :)

2009-03-22 @ 23:46:09
Postat av: ron

tummen upp :D

2009-03-23 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0