Revelry

See the time we shared
It was precious to me
But all the while
I was dreamin' of revelry

Idag är jag så jävla glad, livet är underbart när man har någon att dela det med!
Igår när vi berättade för mamma Pia att jag skulle åka med dom utomlands,
blev hon så otroligt glad och hon kramade om mig 2 gånger och visade bilder och så.
Andreas försökte även lära mig cs, och så tittade vi på wipeout och beck med familjen.

Idag blir det träning, dags att börja tagga som fan nu även om jag varit det ett bra tag.
Jag hoppas att jag får spela lite 5-1 igen och att det går lika bra som förra gången! =)
Efter det åker jag tillbaka till Andreas som vanligt och sover där.
Jag har typ sovit hemma 3 eller 4 dagar på mer än 2 veckor sen vi blev tillsammans.
Imorgon ska jag däremot sova själv, även om jag kanske inte skulle behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0