Godmorgon!

Godmorgon :) Jag ligger fortfarande i Andreas säng, med hans tröja på mig som vanligt.
Tänkte snart gå ner och äta en redig frulle och kolla på våra bästa år haha ;D

Vi lyckas aldrig titta på batman, tydligen kommer det alltid något i vägen :P
Men vi åt iaf kladdkaka, chips och popcorn, det lyckas vi däremot alltid! ;d
Jag borde nog städa här lite.. Och han borde skapa min lilla hörna som han sagt.
Mina grejer ligger lite överallt här, och stackars hans skrivbord :p
Han brukar ha det kliniskt rent där säger han, men det ser ut som skit där faktiskt..

Jag längtar till helgen! Imorgon kanske vi ska ut och göra dansgolvet ;)
Dansar han som han dansar här hemma så kommer jag ha jävligt roligt.
Jag hoppas på att Hannah följer med också!
På lördag har jag iallafall fotbollsmatch och sen innebandy med massa folk.
Mamma Mia och Felicia ska vara med så det ska bli roligt, och få träffa Andreas kompisar.

såhär ser jag ut när jag är här, i Andreas keps och tröja

Mira just nu, en riktig stalker

Kommentarer
Postat av: HannaH

NEJ, GE MIG! :O

2009-03-12 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0