Snäll?!

Nu har jag ätit, tittat på våra bästa år, pratat med Andreas och med mor.
Tycker så synd om min babe för han har så ont i ryggen att han vill kräkas..
Vet inte riktigt vad jag ska göra, massera tror inte jag fungerar.
Jag pratade med mamma om pengar till en resa.
En resa med Andreas. Dom ska till Grekland i sommar.
Och nu när det blev som det blev finns det en plats ledig..
Jag har inga pengar alls så vi får ju se hur det går, men jag hoppas.
Jag älskar att resa och att få åka med någon man tycker om är ännu bättre.

Jag fick nog av hur det såg ut i hans rum så nu har jag städat det.
Tog mig friheten och tog undan alla kläder och allt skräp som låg överallt.
Sen dammsög jag också för det var inte lite äckligt på golvet :P
Nu är det jättefint härinne och jag hoppas att han kommer bli glad.
Jag känner mig iallafall som en bra flickvän :)

Nu ska jag snart åka in till Norrtälje och åka med Hannah och Jonas till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0