Underbara.

Träningen idag gick inte så jättebra, hade så ont i ryggen..
Jag gick av lite tidigare, för steffi dödade min tumme ;d
Efteråt så åkte jag med Hannah och Pida till Norrtälje.
Hannah och jag drog en donken eftersom vi käkat 3 mackor på hela dagen.
Tog den nya burgaren New Orleans Royale, inte supergod men funkade.
Sen hämtade Andreas upp mig vid hållplatsen.
Känns fortfarande konstigt att han saknat mig så mycket att han går ur bilen.
Han går ur bilen för att ge mig en stor kram, det är ovant att någon saknar en så mycket.
Men bra känns det! När vi kom hem åt vi kladdkaka och skrattade en massa :)

Nu är han ute och tittar efter nån hockeyhjälm till på lördag.
Sen ska han packa eftersom vi ska sova hos mig imorgon.
Men innan dess ska jag till skolan och plugga lite, duktiga jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0