Våran onsdag

Jag och Andreas har kommit överens om att onsdagar är våran dag.
Eftersom jag tränar så mycket så kommer jag bara hit sen sover vi annars..
Så idag har vi köpt chips och choklad och ska kolla klart på batman :)

Innan idag så var jag med Felicia. Var en stund i skolan med Ricky och Emser också.
Längesen man sågs och jag vart väldigt glad, favoriterna :)
Felicia och jag spelade skip-bo hela tiden, sen var Millan och Mia med senare.
Förjävla roligt spel måste jag säga haha :D
Efter att älskling jobbat klart kom han och hämtade mig och hälsade på min andra familj.

Just nu sitter vi vid varsin dator och han spelar cs och jag lyssnar på musik :)
Han skrämmer mig fortfarande lite då och då med konstiga ljud och diverse annat :P
Men han är söt där han sitter med sitt headset på, min bästa!
Han får mig att känna en trygghet jag aldrig någonsin har känt...


såhär ser han ut just nu


den här tröjan har jag snott av honom och lever i när jag är här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0