21 dagar.

Tittade på Robro ett tag igår, och fick träffa millan och flisan en stund.
Måste åka dit snart och spela lite skip-bo och ha det trevligt.
Saknar dom massor, och mina andra vänner för den delen också.
Men imorgon ska jag träffa både emelie och hannah.
Har även planerat in en dag med flisan så det blir av.

Idag är det bara 21 dagar kvar innan jag sitter på flyget till zante.
1 underbar vecka med världens bästaste Domeij (:
Känns fortfarande sjukt när jag tänker tillbaka på allting, det är inte verkligt..
Att ha sett honom i skolan och tänkt hur fin han är men han är upptagen, och nu är han min.

Har även lite smått börjat jobba och börjar snart på allvar med sommarjobbet.
Fick även höra igår att i höst ska jag ringa och kolla om det finns jobb åt mig.
Och babe kanske ska uppgradera sig och då kan vi flytta ihop någon gång nästa år kanske.
För man tar ju förgivet att man fortfarande håller ihop då ;d

Och jag har fått medicin mot min jävla fittblåsa som älskar toaletten.
Och det känns mycket mycket bättre, kan hålla mig längre åtminstone.
Så vi får hoppas att efter kuren så slipper jag gå till doktorn igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0