fotboll!

Igår spelade jag fotboll mot Långhundra.
Gjorde en fin assist till Sara, kylig var den.
Men det blev 1-1 till slut tyvärr..
Efteråt var jag helt slut, solsting och ont överallt.
Jag har världens sår på armen och blåmärken på 3 ställen.
Den värsta på min fot som jag cpont och jag har svårt att gå :/
Efteråt kom bubben till mig och då kändes allt bättre.
Vi myste med familjen och åt skagen :)

Just nu jobbar jag, jag slutar klockan 15.00.
Då måste jag åka till skebo och hämta läxa.
Åker sen direkt till Andreas och är där en stund.
Sen måste jag hem och plugga klart mina sista 2 läxor!

Hela veckan ska jag jobba sen är det inte långt kvar tills vi åker.
Om 9 dagar sitter jag på ett plan till värmen, ska bli så mysigt!
Sol bad och en jävla massa kärlek står på schemat i en vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0