underbar helg som vanligt.

Babe och jag tittade på Wolverine i fredags, jättebra film.
Innan det käkade vi i kungshallarna, åt biff med ris, mumma!
Himla mysigt hade vi, och vi hade en rolig kille bredvid oss.
Han hade brillor med sugproppar i tinningen istället för bågar..
Sen var han världens tönt så han satt och skrattade skitfult hela filmen.
Jag skrattade nästan så jag grät så jag fick borra in mig i Andreas tröja.

Igår firade vi farmor och sen firade vi Linda.
Efter det så åkte vi till Norrtan och spelade fotboll med Darla.

Och idag så fick jag hjälp av Daniel med matten.
Andreas fixadet till ute i deras bod.
Nyss så spelade jag match som vi förlorade med 6-2 (1-0 till oss i paus).
Jag gjorde 1 mål och är åtminstone nöjd med min andra halvlek.
Nu ska vi snart mysa ner oss med film och popcorn :)
Imorgon blir det skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0