Underbara liv!

Idag har det gått väldigt snabbt på jobbet, har varit riktigt roligt.
Har lyssnat på samtal och sugit upp information som en svamp!
Imorgon kanske jag får svara på mitt första samtal, spännande.

Idag är jag riktigt förjävla glad! Dock saknar jag ihjäl babe.
Inte ses idag och vi ses inte för än senare på kvällen imorn..
Riktigt jobbigt, och sen kanske vi inte kan ses lör-sön heller, usch!
Vi har varit riktigt bortskämda med tid till varandra men nu vänder det.
Vi båda kommer jobba mycket och det blir svårt att träffas..

Men jag har världens finaste och bästaste pojkvän som finns!
Han får mig att känna mig som världens bästa tjej fast jag suger.
Jag är så otroligt lycklig, och det är en annorlunda känsla..
Snart åker vi till Grekland tillsammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0