Valborg och gröna lund, plus mys!

Långhelgen har varit helt underbar, med underbara människor!
På valborg var vi hemma hos Jonathan och Madde och sen stan.
I fredags åkte vi till gröna lund och hade jätteroligt!
I lördags satt vi i parken och åt kyckling, rostbiff och potatissallad.
Igår spelade jag match medans grabbarna spelade dataspel.
Mål gjorde jag och fin bild fick jag i tidningen också (inte!).
Roligt att jag skrek fan för att jag sköt egentligen ett dåligt inlägg..

Jag älskar verkligen att umgås med världens bästa människor!










Kommentarer
Postat av: Josephine

alltså jag fattar ingenting. i vilket lag spelar du egentligen? du är med i olika lag i tidningen varenda gång.. haha. blir verkligen sjukt snurrig.

2009-05-04 @ 17:50:55
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0