Världens bästa <3

Igår åkte jag till farmor och farfar och åt lunch där med kusiner och farbror.
Älskar att få komma dit och bara slappna av och umgås.
Efter det åkte jag ner på stan och shoppade lite underkläder och en klänning.
När jag kom hem städade jag mitt rum för det behövdes verkligen!
Tog sen en dusch och sen kom Andreas hem till mig.
Då överraskade han mig med att säga att vi skulle åka och titta på bio.
Så vi reserverade biljettter till fast and the furious 4 i täby 20.40.
Vi åkte in tidigare och gick lite i affärer och åt på donken som vanligt.
Vi hade inte behövt reservera biljetter eftersom det var vi och 2 till i salongen.
Och den var riktigt liten, 35 platser hade den, det var lite tråkigt..
Men filmen var jättebra och det var jättemysigt :) Min man kan han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0