1 dag kvar!!

Igår vaknade jag av alarmet och var så fruktansvärt trött!
Men vi pallrade oss upp för att äta frukost sen åka till Ikea.
Vi kom lite efter att det hade öppnat vilket var skönt.
Vi gick en runda där uppe och där finns alla "större" grejerna.
Vi fick med oss kanske 3 saker därifrån, och sen tog vi lunch.
Vi satte vid fönstret och tittade ut på alla människor medan vi åt. :P
Sen var det bara att börja lasta på allting som vi behövde på nedervåningen.
Det slutade med 2 helt fulla kundvagnar innan vi kommit till ta-själv-lagret..
Andreas fick ta kundvagnarna och jag tog vagnen med stora sakerna på.
Vi gick och betalade och packade in allting sen gick vi en vända till.
Efter ca 5 timmar så var vi klara och åkte till Elgiganten mitt emot.
Där handlade vi brödrost och en elvisp och han köpte ett headset också..
Efter det hade jag så ont i fötterna att vi bara la oss i sängen när vi kom hem.

Idag har vi handlat massa nödvändigt till imorgon.
Vi har köpt tandborste, tandkräm, toapapper, tvättmedel och diskmedel..
Vi har även köpt oss en plastgran haha!
Och nu håller Andreas på att packa in alla hans saker i bilen :)

Imorgon får vi nyckeln till våran egna lägenhet, helt jävla otroligt!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Eliiiiin! Lova att ta kort och lägga in bilder på allt när det är klart, ser fram emot att få se hur ni bor :)

2009-11-29 @ 19:19:24
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0