5 dagar kvar.

Hejhej hemskt mycket hej!

Igår gjorde jag en adressändring, så snart är jag Norrtäljebo på riktigt!
Det känns så overkligt att skriva i adressen som ligger i Norrtälje.
Enda sen gymnasiet och man var tvungen och pendla varenda dag,
så har jag velat flytta till Norrtälje för alla mina vänner bor där också..
Det är mycket vackrare där, finare natur och finare med hamnen.
Sen kan man även gå ner och strosa på stan utan att endast ha Britts mode..

Idag ska jag sova hemma. Och vad jag ska göra? Jo packa..
Jag har så mycket saker och kläder så jag blir mörkrädd!
Och då jag har ändå rensat ur nästan en hel soppåse med kläder.
Men det börjar bli klart nu, det är inte så mycket grejer kvar i rummet.
Gå och lägga mig tidigt ska jag göra ikväll, är så trött så jag dör..
Det blir så när man inte är van vid att gå upp halv 6 på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du flyttar hit! :) Vilken gata ska ni bo på? kraaaam

2009-11-27 @ 08:06:39
URL: http://mickiiisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0