6 dagar kvar.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag flyttar, så jävla spännande!
i förrgår när jag kom hem så blev det att rensa ännu mera bland mina saker.
Jag packade ner lite glas, lite julpynt och lite andra saker i kartonger.
Jag hann även rensa bland mina väskor och packar ner lite till kläder.
Det är så tomt i mitt rum nu, det börjar verkligen kännas att man ska flytta.
Det har ju liksom inte gått in i huvuvet än att jag inte ska se min familj varje dag.
Jag ska vakna bredvid Andreas, i våran säng, i vårat egna hem!

Den här veckan känns riktigt hektisk med mycket att göra.
Jag jobbar hela veckan, och jag måste hinna packa allting..
Vi ska åka till Ikea på lördag och på söndagen blir det att göra klart det sista.
Pappa har tagit med mycket till Norrtälje, så att jag slipper åka 1000ggr sen.

Igår hade vi möte med banken och Andreas bytte bank.
Det är enklare att ha samma bank nu när vi får "gemensam" ekonomi..
Allting är i princip klart med allting nu och det känns väldigt skönt.

Idag blir det ännu mera rensa och packa efter jag inte sover hemma imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0