Imorgon är det min dag!

Imorgon fyller jag äntligen 20 år och får handla min egna sprit.
Förmodligen kommer detta att bli 1-3 gånger om året då jag nästan aldrig dricker..
Jag älskar att fylla år, det är en dag då jag äntligen får träffa min släkt.
Det är så otroligt perfekt att jag fyller år nu när vi snart ska flytta,
pga det har jag endast önskat mig pengar och presentkort till att köpa nödvändigheter.
Min dag kommer börja med att jag vaknar upp 05.20 hemma hos älskling.
Jag beger mig till jobbet och är där till 15.30 och sen åker jag hem och fixar mig.
När familjen kommit hem (mamma,pappa,bror och Andreas) så åker vi till stan.
Då ska jag få äta kinabuffé tills jag storknar och rullar hela vägen hem!
Jag fick inte sova hemma utan jag måste sova hos Andreas,
då han säger att det är min dag och den ska han spendera med mig hela tiden.
Mer än så kommer det inte att bli utan släkten får jag träffa på lördag istället.

Jag ska nog skita i att äta lunch imorgon så att jag orkar äta allt som finns.
Massor av olika rätter, sushi, fixa i ordning din egna wok, och friterad banan med glass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0