Städa städa städa.

Igår efter jobbet började jag städa ur mitt rum, gud vad det behövdes..
Jag har slängt huuuur mycket kläder som helst som inte användes.
Det får gå till de som behöver de bättre än jag eller någonting.
Andreas kom sen med kartonger men vi hann inte göra så mycket.
Båda var helt slut och han är fortfarande sjuk så vi la oss tidigt.
Och duktiga var vi också och bjöd familjen på tacos :)

Senare idag ska jag och Andreas gå igenom hans saker.
Sen blir det nog bara vila eftersom jag känner mig väldigt hängig.
Om 22 dagar smäller det, shit alltså det är inte långt kvar.
Innan dess ska man hinna packa i allting och slänga all skit,
sen ska man även handla 100tusentals grejer som behövs..
Och jag ska hinna fylla 20 också, inte att förglömmas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0