underbara älskade <3

Jag önskar att jag kunde föklara med ord hur underbar Andreas är,
men det är omöjligt och det kommer alltid att vara det..
Det enda jag kan säga är att jag aldrig träffat någon så snäll och omtänksam!
Han är helt enkelt den mest underbara människar jag har träffat.

Att han mitt i natten, när jag är ledsen, trycker mig så nära som det går,
smeker mitt hår och mina kinder, och säger stöttade ord som värmer.
Han torkar alltid mina tårar och får mig att känna mig så trygg.
Det gör mig så otroligt säker på hur jävla starka mina känslor är.
På vilken tur jag har som har fått denna människa att älska mig.
Och på hur lycklig jag är som ska få starta ett eget liv med honom.

Om 20 dagar så händer någonting så spännande och underbart.
Det kommer vara det mest spännande som har hänt i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0