Underbara släkt!

Helgen har varit så himla otroligt underbar och fylld med kärlek!

I fredags blev det mys till idol och sen bara vila upp sig.

I lördags åkte vi och köpte oss en soffa, är väldigt nöjd med den.
Där ska vi spenderna myshelgerna med film och filt :)
Sen hade jag gjort i ordning en överraskning som var bio.
New moon blev det och även lunch blev hjärtat bjuden på, det var han värd!
Efter det hyrde vi en film och tittade på men den var inte så bra..

Igår blev jag firad av min släkt, hur mysigt som helst!
Jag fick kokböcker, 500kr och en presentkort på ikea.
Det var så perfekt, nu behöver vi inte tänka på pengar till det.
Nu räcker det gott och väl till allt som vi behöver köpa.
Jag längtar tills på lördag när vi ska ta oss igenom hela ikea :)

Allt är så himla spännande, och jag kommer inte ens ihåg hur det ser ut :p
Det enda jag kommer ihåg att den är så jävla fin, och den är våran!
1 vecka kvar, sen startar vi en egen familj, ett eget liv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0