Gym.

Efter ett till gympass idag så känner jag mig ganska mör i kroppen.
Idag tränade jag ben och jag är inte så klen som jag trodde i dom..
Det bjöds på lax hos Andreas idag så det blev 2 mackor till middag.
Det enda jag verkligen inte klarar av att äta, tanken gör mig illamående..
Orkar inte ställa mig och laga någonting heller, ååh jag saknar mitt hem!
Men snart så kommer vi bo i eget, och laga egen mat, mmm :D
Gud bara tanken på att allt är klart, att vi bara kan börja buda,
och sen kan vi flytta, den känns så himla overklig, det är nära nu!
Vi har alla pengar som behövs och vi har ekonomin, och kärleken :)

Snart blir det dusch och sen Johan Falk igen, sen sängen!

FAN VAD JAG ÄR HUNGRIG!!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ska ni flytta tillsammans? vad roligt :D

2009-10-28 @ 23:21:31
URL: http://antoniadomeij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0