Underbara helg!

Helgen har varit hur underbar som helst, som vanligt.
I fredags var Andreas och jag på banken för att prata om lån.
Den vi träffade var verkligen dålig så vi ska ta lån någon annanstans.
Vi måste lägga 10% i handpenning så Andreas gör en stor uppoffring.
Jag känner mig otroligt viktig och betydelsefull, han ger upp sin stora hobby för mig!
Det känns lite bitterljuvt, vill inte att han ska behöva göra det..
Senare på kvällen köpte vi bara lite godis, och myste till idol sen slocknade vi.

I lördags var vi på visning av en lägenhet som var riktigt ful faktiskt.
Var alldeles för mycket som behövdes göra så det var skönt det :P
Efteråt drog vi och gymmade och sen käkade vi kinamat :)
När vi var klara åkte jag och gjorde mig i ordning hos Flisan.
Vi hade nämligen årsfest med fotbollslaget vilket var riktigt roligt!
Jag skrattade så mycket att jag nästan dog, frasse är rolig ;D

I söndags låg jag och tittade på true blood och bara vilade.
Senare åkte Andreas och jag och handlade middag, tacos och sen skagen.

Helgen har varit underbar och jag längtar tills den får spenderas i VÅRAT hem.

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Haha ja! Helt överlycklig :)

2009-10-22 @ 11:51:24
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0