Vi är 2 hjärtan i samma kropp.

I onsdags morse hittade jag en lapp i min sko där det stod; älskar dig Elin <3
När jag kom ut till bilen hade Andreas skrapat den åt mig så jag slapp.
Efter jobbet åkte jag till Flisan och myste och sen sov jag där.
På morgonen skjutsade jag henne till skolan sen hem och plockade svamp med mamma.
Vi hittade ganska mycket och när vi kom hem gick vi ner på marknaden.
Riktigt mysigt att gå runt med mammi och vi köpte strumpor och langos :)
Senare kom Flisan och så gick vi en stund sen till sist kom babe och vi gick lite.

I Fredags var jag och Andreas helt slut så efter idol la vi oss och somnade direkt.
Igår hade jag en otroligt mysig dag med Roslagsbro, hade avslutningsmiddag.
Andreas kom och hämtade mig ganska sent så vi la oss bara direkt och sov.

Imorse hade jag världens mysigaste morgon, älskar att vakna av pussar.
Vi låg kvar länge och tittade på district 9 som var riktigt bra faktiskt!

Nu sitter jag här vid datorn själv och Andreas är ute och fixar lite.
Senare ska vi in till Norrtälje och hämta min bil, sen bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0