<3

Just nu vill jag bara skrika ut hur mycket jag älskar Andreas!!

Jag sitter och tänker tillbaka på allting, på våra 6 månader tillsammans.
På när han skrev till mig på FB och pirret i magen när vi träffades första gången,
på hur nära vi båda ville gå bredvid varandra när vi gick vid hamnen,
och på hur varm och hur pirrig jag blev när han höll om mig samma dag.
Sen den dagen har vi varit tillsammans och vi varit ifrån varandra ca 2 veckor totalt.
Jag föll direkt, för hans charm, hans vackra leende och hans helt otroliga ögon!
Vi har det inte perfekt och vi bråkar en hel del, eftersom vi har så olika åsikter.
Men vi kämpar, och vi försöker att reda ut allt tillsammans istället för att fly.
Han ställer alltid upp för mig och tröstar mig när jag känner mig nere.
Han hämtar mig i Norrtälje, tänder ljus och får mig att må bra igen.
Jag tröttnar aldrig på honom, det pirrar i kroppen varje gång vi ses.
Han är min stöttepelare, min kärlek, min bästa vän, helt enkelt mitt allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0