Cystoskopi.

Det känns verkligen som en nystart, och jag ska visa dig.
Jag ska visa att jag kan, att det går, och hur jag egentligen är.

Igår var jag och gjorde en cystoskopi, otroligt läskigt.
Jag fick sätta på mig sjukhuskläder som var jättefula.
Jag blev bedövad i mina undre regioner så allt domnade bort.
Sen fick jag en kamera inkörd i urinröret på mig.
"Du har lite trångt urinrör så vi måste vidga det lite",
säger han efter att ha försökt trycka in det och det gör svinont.
No shit att det är, och my ass att jag är bedövad där nere.
När han väl fått in skiten sprutar han in vätska så jag nästan exploderar.
Jag får lite smått panik eftersom det gör så fruktansvärt ont!
Efter att han har tömt ut all vätska så är allting klart,
och jag får beskedet att de inte hittade någonting, som vanligt..
Nu ska jag föra kissdagbok och skriva hur mycket jag kissar osv.
Efter det så kissade jag bara blod och det sved som faaan!!
När babe och jag var i sporthallen och jag behövde pinka så följde han med.
Han gick in i tjejernas omklädningsrum och toan och höll mig i handen.
Världens bästa pojkvän är vad han är, min underbara älskling! <3

I söndags spelade jag match mot Danmark, vi spelade 2-2.
Det gick inte så bra i första men bättre i andra, men jag inte göra mål..
Att få höra efter matchen att det var den bästa matchen Andreas sett mig spela,
så blir man otroligt glad, speciellt nu när ryggen är som den är.
Men jag kunde faktiskt springa ordentligt och mamma blev alldeles till sig!
Jag hoppas att det börjar bli bättre, får se om jag måste till Mårten en gång till.

Idag ska jag spela match igen mot Enköping borta, kommer bli en lång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0