Historia.

Jag har jobbat hela den här veckan och även spelat match.
Vi vann äntligen en match, med typ 6-1 tror jag.
Det gick helt okej för mig i början men sen blev jag alldeles för trött.
Jag har tittat på när mitt lag, Rimbo Hk skrev historia, 2 gånger om.
Först att vi ens har tagit  oss till elitserien, en bra skriven historia.
Sen med att vara det lag som har förlorat med mest bollar i elitserien..
Jag kan inte säga att det var kul att titta på, ingenting fungerade!
Man får hoppas på att det bara var nerverna som spökade..

Ikväll ska jag bara vila med hjärtat och sova massor.
Imorgon ska vi på dop och sen på middag hos min morbror.
På måndag ska jag göra en cystoskopi och jag är nervös som fan.
Det ska inte bli skönt att få något uppkört i mitt urinrör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0