Hurtigt.

Igår handlade jag lite löparkläder så att jag kan dra ut och springa.
Jag köpte ett par löparbrallor ifrån Nike och en tränings t-shirt.
Efter det drog mamma och jag till Rånäs och plockade lite svamp.
När vi kom hem igen blev det smörstekt svamp och idol på tvn.
Var väldigt trött igår så jag tittade på hollywoodfruar sen sov jag.
Inatt vaknade jag bara en gång, klockan 05.40, så himla skönt!

Idag ska jag åka och plocka upp Andreas i Norrtälje.
Sen blir det apoteket, hämta ut paket och sen coop.
När vi kommer hem så tänker jag skriva på papper,
så att jag och Andreas kan få möjlighet att flytta snart!
Senare ikväll tänker jag ut och springa, börjar bli tjock alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0