Idol-Erik <3

Det ska bli en skön och lugn fredag med soffan och Andreas.
Vi ska köpa mat och laga till något riktigt gott för att fira löning.
Sedan blir det idol och Erik bara måste gå vidare, han är underbar!
Sen måste jag även ladda tills våran fotbollsmatch imorgon.
Vi måste vinna för att hålla oss kvar i 3an och inte behöva köra i 4an..
Efter matchen ska vi äta mat på trädgårn, det ska bli riktigt gott :)

Igår kissade jag ca 15 gånger på en dag, och då jobbade jag.
Jag svarar i telefon och kan inte bara gå och kissa när jag vill.
Det hade säkert blivit runt 5 gånger till om jag hade varit ledig.
Om det ska vara såhär för mig hela livet så kommer jag att ge upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0