It's a date!

Igår skaffade jag till mig en date med en som heter Nicklas.
Han är Staffan Olssons brorsa, det är ju bara så himla coolt! ;D
Haha nej skämt åsido! Han är min massör på jobbet och är även personlig tränare.
Han ska fixa ihop ett träningsprogram till min rygg sen gå igenom det med mig.
Känns riktigt bra att få göra någonting med ryggen, gummiband och pilatesboll :P

Igår spelade jag ju match också emot Fanna borta i Enköping.
Vi förlorade med 4-3 men jag tyckte vi var riktigt duktiga iallafall.
Synd bara att dom fick skitmål, kändes surt att förlora då..
Jag gjorde iallafall 1 mål och är ganska nöjd iallafall med min insats.

Idag ska min dag bestå av Andreas och idol plus massor av sova!
Skulle egentligen ha tränat idag men ryggen är ganska mör idag.
Plus att jag kom hem ganska sent igår så jag är trött som ett as!
Ska bli så skönt att bara få sitta ihopkurad i Andreas famn och titta på idol.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äre så? :) Vad är det du gör på jobbet? Jag är sugen på att skaffa mig utbildningen för att sen kanske få jobb utomlands.

2009-09-23 @ 16:36:56
URL: http://johannalillje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0