Kissdagbok :S

När jag var och gjorde min cystoskopi så sa han att jag skulle skriva kissdagbok.
Så nu måste jag kissa i dl mått, eller en potta vilket jag då verkligen inte känner för..
Sen midnatt har jag kissat 8 gånger just nu och klockan är bara 1 än så länge!
Det ska bli spännande att verkligen se hur ofta jag kissar, är en hel del..

Jag hade hoppats på att kunna träna idag men det känner jag direkt att det inte går.
Jävla fittrygg, den tycks aldrig kunna bli bra, känns som att jag kan ge upp handbollen.
Men det ska iallafall bli skönt att få träna lite ryggövningar så att jag stärker den.
Istället får jag väl tycka synd om mig själv och titta på idol i soffan :/
Nog för att jag är världens lataste men att inte kunna röra på mig alls SUGER!
Jag vill ut och springa i skogen, och jag vill gymma och bygga en massa muskler!
Men framförallt vill jag bli en del av mitt lag igen, få känna känslan att vara elit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0