Magvärk.

Gårdagen var helt fruktansvärd, jag hade så ont i magen!
Jag åt thaimat på jobbet och den var väl så stark att magen strejkade.
Från typ 6 till halv 8 låg jag i sängen och grät och kunde inte röra på mig.
Innan dess hade jag och babe köpt med oss fläskfilé och pommes.
När maten precis var klar så kom magvärken så jag kunde inte äta :(
Men senare, till idol, så fick jag iallafall i mig lite mat, var så hungrig!
Jag och Andreas gick och la oss direkt efter idol, vi var jättetrötta.

Imorse ville ögonen knappt öppna sig, jag var så jävla trött.
Och jävla backspeglarna ville inte sluta imma igen så jag såg inget.
Plus att min jävla bakruta inte har någon vindrutetorkare och var smutsig!
Och PLUS att jag inte har någon spolarvätska kvar, haha fy fan jävla bil!!

Idag ska iallafall jag och Andreas bara vila, vi är båda trötta.
Kanske hyr vi någon film och köper något godis och bara myser.
Det finns inget bättre än att få spendera helgerna med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0