Nåljävlar.

Idag har jag för 3e gången fått nålar i min rygg, pain!
Jag hade så fruktansvärt ont innan, men det försvann.
Jag visade var jag hade ont, han satte nålar sen släppte smärtan.
Eller ja, det är ju ömt och lite ont har jag men det blev mycket bättre!

Imorse började jag jobba 07.00 så jag slutar 15.00 idag.
Då ska jag bara hem en snabbis och packa sen vidare till Andreas.
Han kommer inte vara hemma för jag gymmar men då kan jag vila.
Han ska tydligen grilla ikväll, han skämmer alltid bort mig ;d
Senare idag tänker jag titta på Sverige - Malta på tvn och kanske idol.

I januari ska jag förmodligen åka till Åre med gänget.
Det kommer bli så grymt kul, synd bara att jag inte kan åka så bra..
Lär väl ligga sist precis som förra gången jag åkte skidor :P
Jag längtar som en tok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0