Romantiskt.

Vi förlorade fotbollsmatch i helgen, med 5-1, riktigt tråkigt.
Jag gjorde iallafall mål och en okej andra halvlek, men första var katastrof..
Efter det så käkade vi avslutningsmiddag på trädgårn, var inte så gott faktiskt.
Men det var riktigt trevligt iallafall. Efter det drog vi till flygis och sen hem till mig.
Jag var riktigt trött, och sen skulle jag upp och jobba dagen efter.

När jag väl hade jobbat så ville jag vara lite gullig och laga middag till Andreas.
Jag har varit så lat och en idiot den senaste tiden så det var han verkligen värd!
Så jag bestämde mig att jag skulle laga pasta och ost och skinksås.
Gjorde även förrätt med melon och skina. Synd bara att det inte var så gott :P
Det gick ner men jag önskade att det hade blivit himmelskt gott!
Vi kollade även på year one men den var inte bra alls så jag tittade inte så mycket.
Innan vi la oss så åt vi även skagenröra, men jag var så mätt så det blev över..

Idag ska jag inte göra mycket alls, jobba färdigt och sen hem.
Mamma och jag ska nog en sväng förbi eurstop och stadium.
Jag vill nämligen köpa lite nya springkläder till mig.
Sen tar jag mig nog en löparrunda och plockar lite svamp också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0