Underbara älskade.

I fredags efter jobbet åkte jag och hämtade Andreas i NT.
Vi gjorde inte så mycket, vi tittade på en film och tog det lugnt.
I lördags åkte vi in till stan och käkade lunch i kungshallarna.
Efter det tittade vi på G.I Joe rise of the cobra, den var väldigt bra.
Och innan affärerna hann stänga svängde vi förbi mouli och handlade lite.
Andreas köpte en jättefin jacka 70% rea och jag en tröja 70% rea.
Sen åkte vi hem och tittade på fotboll på tv och sen sov vi.
I söndags åkte vi på morgonen och handlade färskt bröd och pålägg.
Sen åkte vi på min fotbollsmatch, det blev 2-2 och fick inte spela så mycket.
Sen åkte vi hem och käkade middag och tittade på nitro circus..

Idag jobbar jag och sen ska jag på en sen handbollsträning.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0