11/4

Tiden går otroligt fort och det är redan den 11 april, och snön är nästan borta.
Hittils har jag bara legat och degat i soffan men lunch och ben&jerrys..
Ska snart orka ta en dusch, men innan dess ska jag kolla på massor av resor.
Nästa år vill jag åka iväg med babe och hans familj någonstans igen.
Jag och Pia lär nog sitta och planera en massa eftersom vi är lika tokiga i att resa.
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg någonstans allihopa!

Igår hade jag och Andres en myskväll tillsammans med oxfilé och klyftpotatis.
Sen ja vi oss i soffan och tittade lite på americas funniest home videos innan jag däckade.
Klockan 20.45 orkade jag inte vara vaken längre så jag gick och la mig.
Jag har jobbat 6 dagar i rad och jag är inte så bra på att gå upp tidigt så jag var helt slut.
Men idag lär jag kunna vara vaken ett tag till iallafall så vi får se vad vi hittar på.

Och grattis till våra underbara herrar som gör oss sällskap i allsvenskan nästa säsong.
Jag ser fram emot att göra comeback nästa säsong och göra mitt bästa för en plats där.
Ryggen är inte okej men med lite voltaren och alvedon ska jag ta mig igenom det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0