13/4

Idag ska jag och Andreas ha en mysdag när vi umgås.
Han har lovat mig att han ska kolla på biggest loser tom ;)
Vi får väl se vad vi hittar på, vi lär väl mysa i soffan hela kvällen.
Kanske spelar lite supermario och kollar på dating in the dark.
Han ska göra fiskbullar till mig och så ska han lära sig att koka ris :P
Det ska bli skönt att ha en dag tillsammans för det var ett tag sen..
Vi ska nog kolla lite på bilar och resor också, och hitta någonting fint.
Jag får inte nog av att titta på resor och det är dags att börja titta på allvar.
När resorna för nästa år släpps vill jag ha bestämt hotell och boka.
Det är alltid billigast precis när de släpper resorna så jag vill vara i god tid.
Kanske att jag får en massage ikväll om jag har tur.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0