1/4

Woho nu är det typ bara 5 månader kvar tills jag drar till värmen :)
Och det är ca 4 månader kvar tills vi åker upp till sommarstugan!
Låt tiden gå fort, jag vill till Turkiet nu, och jag vill få bada i vågorna igen.
Jag vill gå upp 8 och vara nere på stranden från 9 - 16 varenda dag igen.
Jag vill gå och köpa färskpressad apelsinjuice och en påse chips varenda dag igen.
Jag vill gå och ta en billig kebab till lunch, eller pommes på stranden igen.
Åh vad jag gillar Alanya, allt förutom alla försäljare!

Idag händer det inget speciellt som vanligt, det är så svårt att hinna med saker.
Mitt liv består endast av äta, sova, gå på toa, jobba, andreas och titta på tv.
Jag hinner inget annat, men framförallt så orkar jag absolut ingenting annat.
När jag kommer hem så blir det soffan och biggest loser och sen sängen!

Det här halsbandet fick jag av Andreas i födelsedagspresent :)
Det är ganska stort och på ovansidan står det jag älskar dig och inuti står det min skatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0