14/4

Gårdagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig tyvärr.
Den började bra med att vi tog en promenad till norrköp med hunden.
Handlade lite bröd och hämtade ut paket i det fina vädret.
När vi kom hem lagade Andreas fiskbullar med ris till mig.
Sen satt vi i soffan hela kvällen. Efter biggest loser blev det dating in the dark.
Tycker inte att det är så speciellt roligt och det var inte mysigt alls..
Man sitter på varsin ände av soffan och stirrar in i tvn utan att bry sig om varandra.
Det började bra men slutade ganska dåligt faktiskt.
Det tråkiga är väl att nu blir det väl ett tag innan han släpper datorn och är med mig.
Men men jag ser honom åtminstone varje dag och hör att han finns där.

Idag ska jag byta däck på bilen, det ska bli skönt att få sommardäcken.
Direkt när jag kommer hem så ska jag kolla på BL och äta lite middag.
Sen ska jag sova eftersom jag börjar 07.00 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0