19/4

Igår hade jag en lugn och skön söndag med massor av vila.
Jag och Andreas bakade lite eftersom Pia och Bosse kom till oss.
Jag och Pia planerade våran resa nästa år och har bestämt hotellet.
När de åkte hem så åkte vi och handlade ingredienser till skagenröra.
Vi käkade det till middag och sen gjorde vi melon med prosciutto också :)
Hela kvällen satt vi och jämförde iphone med htc desire för att bestämma oss.
Vi satt i flera timmar och kom aldrig fram till någon men jag har bestämt mig nu.
Jag kommer med största sannolikhet att köpa en htc desire så fort som möjligt.
Vi ska kanske åka och kolla på den ikväll om den finns inne i butik.
Det är preliminär leverans på den v 18 så det är ett tag kvar tyvärr :/

Imorgon är jag helt plötsligt ledig, vet inte om det är skönt eller inte men..
Jag ska jobba onsdag istället för imorgon så får se vad jag hittar på.
Ska försöka hinna träffa Yvonne som jag inte har sett på ett tag sen sova länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0