22/4

Jag känner mig helt väck i bollen, trött och sliten..
I tisdags skjutsade jag Yvonne till Åkerberga för arbetsintervju, en riktig upplevelse.
Jag satt inne i Åkersberga Centrum och käkade glass och lekte med min iphone..
När centrumet stängde satte jag mig i bilen och kollade på andra avenyn.
Jävligt bra sak min iphone, att kunna kika tv och jag lyssnade även på bandit.
Nej fy fan, Åkersberga var en riktig håla och det var inte roligt alls..

Igår käkade jag och Andreas pizza och tittade på hockeyn.
Det var en rolig match, men jag la mig när sudden skulle börja.
Jag har inte gillat att titta men när jag får titta med honom är det roligt.

Idag slutar jag sent och när jag kommer hem ska cykla bort pizzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0