25/4

Gårdagen var helt jävla amazing, fy fan vad roligt!
Mina underbara vänner är de skönaste på denna jord.
Jag skrattade och skrattade och dansade och dansade.
Grädden på moset var att Andreas var ute också :)
Jag älskar att han vågar vara sig själv och ger gärnet.
Han skiter i var andra tycker och kör sitt egna race, en underbar egenskap!
Jag är en otroligt stolt flickvän.

Det var en härlig kväll som slutar med massor av drama.
En full kille somnade stående och ramlade i glassplitter.
Ambulans fick komma och hämta honom för han blödde.
Det kändes obehagligt eftersom han ramlade precis bredvid mig..

Idag har jag legat och degat hela dagen, sen åkte jag och Yv och handlade.
Jag köpte färska smögenräkor som jag ska göra en skagenröra på nu.
Andreas är och spelar fotboll men kommer nog hem snart hoppas jag.
Då blir det mys framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0