26/4

Gårdagen var såå mys, åh vad jag älskar min bästaste.
Vi satt och tittade på ballar av stål och åt den goda skagen.
Fy fan vad gott det var med färska räkor i, mycket bättre!
Det är en jäkla skillnad på smak eftersom de aldrig har varit frysta.

Idag blir det äntligen lite biggest loser.
Sen har jag även blivit lovad massage, riktigt skönt ska det bli.
Jag hoppas att jag slipper göra middagen också.. ;D

Och jag vill bara tala om för mina kära handbollskollegor (om någon läser),
att nästa säsong SKA jag spela! Jag ska träna hur ont jag än har.
Jag kanske inte klarar av att träna varenda träning men jag ska försöka.
Jag älskar handboll och jag älskar att få spela med er, det är helt underbart!
Förra säsongen hade jag ett stort hål och det tänker jag fylla igen.
Så nu vet ni alla det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va bra Elin!! :) du behövs!!

2010-04-26 @ 16:20:16
URL: http://msoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0