3/4

Idag är det en underbar dag, solen lyser och det är riktigt jävla varmt.
Andreas och jag har redan hunnit och på en promenad med Vilma.
Snart ska jag käka frulle och sätta mig en soffan en stund innan jag tar tag i saker.
Jag har tänkt gå ut och en powerwalk+lite jogging och leta efter mina solbrillor.
Man måste ju ta vara på att vara ute när det ser ut såhär för snart kommer säker snö.
Så är det alltid, det börjar bli riktigt fint sen kommer det snö eller massor av regn..
Mer än detta blir det nog inte idag, jag ska vila hela jäkla dagen.
Jag ser nämligen inte fram emot veckan som kommer med 6 dagar i sträcks jobb.
Den enda positiva är att jag ska sova hemma i Rimbo och träffa min familj på fredag.
Jag kommer vara så otroligt trött och kommer inte att orka med någonting!

Imorgon däremot så blir det påskmiddag hemma hos mamma och pappa :)
Tycker det känns lite tråkigt att inte vara hemma och måla ägg och leta påskägg :P
Det ska bli mysigt och gott och jag längtar efter att få åka dit och träffa alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0