5/4

Igår hade vi en mysig kväll hemma hos min familj med påskmat.
Jag fick hemrullade köttbullar som jag hade beställt, mums!
Vi tog en sväng förbi flygis och handlade lunch och sen blev det soffan.
Var inte mycket roligt alls på tvn igår så jag la mig vid 10 med karln min.

Idag har jag jobbat och det gick jättebra, var inte så mycket att göra.
Plus att man får stor ob idag och det fick jag även i fredags, nice!
Idag ska jag laga kycklinggryta och ris och det ska bli riktigt gott.
Sen ska jag och babe kolla på massor av bilar och tänka framåt.
Jag behöver en ny bil snart och jag ska tjäna på bensinen med den.
Funderar på om jag ska ha en mindre bil eller inte, så himla svårt.
Allt jag vet att jag vill ha en nyare, fräschare bil som drar mindre än min.
Sen ska jag kolla på en ny säsong av biggest loser som börjar idag!
Och efter det så är det ju även top model på tv, härlig kväll vid tvn med andra ord.
Fy fan vad jag älskar att få vara lat när jag kommer hem från jobbet.
Imorgon ska jag dock träffa Yvonne efter jobbet förmodligen.
Slutar klockan 3 imorgon så det passar bra att träffas då.
Vi lär väl bara sitta i soffan och inte göra någonting om jag känner oss :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0